Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.
Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
Produkt należy odesłać do nas w paczce razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać na adres: System 3D, ul Droga do Olczy 20a, 34-500 Zakopane
Wszystkie przypadki dotyczące wad fabrycznych lub uszkodzeń mechanicznych towaru prosimy zgłaszać do System 3D.
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) prosimy otworzyć paczkę w obecności kuriera i jeżeli zawartość została uszkodzona, sporządzić wraz z kurierem UPS protokół szkody. Następnie prosimy skontaktować się z pracownikiem System 3D za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
Produkt prosimy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesłanym po otrzymaniu zgłoszenia.
Paczkę odpowiednio zabezpieczoną prosimy odesłać na adres firmy System 3D.Po otrzymaniu przesyłki produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku produktu, zostaną zwrócone pieniądze.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.